Jij

17Sep97

Mijn ogen en hormonen
hunkeren naar iedere vrouw,
overal zoek ik
wat ik niet vind.
Je lach
je ogen
je smaak en geur
Mijn hart blijft gesloten
in een stevige kast
de sleutel verloren
diep in jou

Mijn hart sterft
iedere keer
bij de gedachte aan vroeger
de gedachten van de toekomst

Iedere plekje van mij
voelt nog steeds jou warmte

Ik heb je lief
en ik zie je graag

Je gazelle bewegingen
je lach

De pooldag is geweken
voor de derde keer alweer
De poolnacht doet zijn intrede
voor onbepaalde tijd

Toekomst
vol met perspectieven
in het donker

Ik wil je
vereren als een god.
Je staat nog te dichtbij
veraf.

No Responses Yet to “Jij”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

