Spel der cellen

05Jun04

Ach, had ik maar één hercencel
zoals men soms wel placht
dan had ik reeds gevlogen
over berg en over dal.
Zorgeloos laveren tussen bier
en pint en lal.
Nooit meer denken aan wat men wel verwacht.
Nooit meer stilstaan of dit nu echt wel mag. Ach, tweede hercencel
je weet dat ik je mag
maar neem nu toch vakantie
en vergeet wat je toch weet.
Kijk naar de dingen die ik niet kan of mag
Want denken doet niet goed aan mij
wat had je wel gedacht
Laat mij nu toch leven
als een sterretje in de nacht.
Vergéét voor héél even
het roemloos verleden
Vergeet voor héél even
of voor héél lang.

No Responses Yet to “Spel der cellen”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

