Gelukkig

04Aug04

Is het omdat ik jou zag deze avond,
of louter en allen om het feit
dat ik die andere vrouw
tot mijn gezelschap kon rekenen.
Ik weet het niet…Is het omdat ik deze mooie avond,
heb afgesloten met gepraat
over die ene vrouw
waarop mijn leven is gebasseerd
Ik weet het niet…

Is het misschien omdat ik op deze avond,
besef wat voor geluk ik heb
met al die mannen en vrouwen
die ik wel niet ken….
Ik weet het niet…

Ik kan alleen maar zeggen
dat ik gelukkig ben
met al mijn doen en laten
met al dat zinloos respect.

Ik ben gewoon gelukkig
met wat ik ben
en wat ik was
Gewoon totaal gelukkig
zo liggend op mijn bed.

No Responses Yet to “Gelukkig”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

