Beu

28Sep05

Ik ben het beu
”te goed zijn voor de mensen”
Wat brengt het tegenwoordig nog op?
Je mag met iedereen dansen
omdat de partner toch niet danst
Je hoort alle verhalen
omdat de partner niet luisteren kan.
Je krijgt hopen complimenten
van hoe goed je wel niet bent
maar op het einde van de avond
in de donkerte van de nacht
rij je alleen naar huisIk wil niet langer
te goed zijn voor de mensen
Ik wil goed zijn voor een persoon
waarmee ik dansen kan
waarnaast ik slapen kan
en `s morgens mooi ontwaken.
Ik wil houden van een persoon
die ik complimenten geven kan
iemand die dan per ongeluk
of gewoon express
ook nog iets moois zegt
of gewoon een knuffel gooit.
Iemand die van mij is
met heel mijn hart
en zij heeft dan het mijne

Ik wil niet langer geven
maar gewoon egoistisch nemen
Geen ritjes rond meer
Ik als brave chauffeur
maar zelf thuis afgezet worden
met een knuffel en een kus

No Responses Yet to “Beu”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

