Liefde vs vriendschap

28Sep05

Als geliefde zou ik het haten,
jij, met een andere man.
Mijn hart zou bloeden
verwelken door een koude wind
vanbinnen leeggefreten,
echo`s rondom rond
Ieder woord dat je ooit zei
en dat ik niet verstond
worden diepe krassen
op een etterende wond.
Ieder plekje dat je raakte
wordt verbrande huid
tot ik helemaal ben verworden
tot wat assen en een hoopje slijkMaar als vriend zal ik net springen
vol met blijdschap en jolijt
Als vriend zal ik je steunen
zal ik aan je zijde staan.

No Responses Yet to “Liefde vs vriendschap”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

