Passie

28Sep05

Mijn hoofd staat op niets tegenwoordig
Een groot leeg vat gevuld met nietszeggende indrukken
Ik wil passioneel van iets houden
Mijn ziel er aan blootgeven
en dan de passie volgen met héél mijn zijn
De warhoofd van het verleden
kijkt mij dwaas aan en knikt gemoedelijk
Hij is er weer en zal nog een tijdje blijven
in die gekke wereld rondom mij
Een beetje je ongelegen
en een redding vlakbij
Verdwalen in mijn eigen geest, mijn wereld
vol van ongedefinieerde verlangens
en van besluiteloosheid
over wie of wat ik worden wil…Ik weet dat ik niet klagen mag,
véél zien mij als een goede vriend
en mijn familie is van puur goud.
Op het werk doe ik wat ik niet laten kan
en op mijn appartementje klein
ben ik de koning te rijk
Maar diep in de kelders van mijn hoofd
mis ik het verlangen en de passie
om gewoon voor iets te gaan.

Morgen doe ik het. Morgen is de dag
dat ik alles veranderen zal.
Met passie en overgave stort ik mij
op ieder nieuw project
Vanaf morgen dans ik, speel ik toneel,
ben ik de ontwerper die ik altijd wilde zijn
Vanaf morgen begint een nieuw begin
Zonder zorgen of gedachten
aan die ogen zo blauw

No Responses Yet to “Passie”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

