Nachtreizen

14Feb06

De stralende zon wacht weer op mij.
vol van onbeleefde avonturen
een reis door mijn heelal
Mijn rugzak staat reeds klaar
beladen met verlangens
en een foto van jou en mijStraks, als ik mijn ogen sluit
en eindelijk terug verder reis
loop je zachtjes aan mijn zij
Je sterenhemel draag ik op mijn rug
daar slapen we onder morgenvroeg
een bed van mos voor je tedere rug

Morgen, bij het ochtendkrieken
is onze reis alweer voorbij
maar deze nacht maak je me blij

No Responses Yet to “Nachtreizen”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

